În studioul, „de la zero” a fost creat un brand de vinuri moldovenești numit Impresario. Noul proiect este destinat consumătorilor de vinuri de înaltă calitate din afara Moldovei și are drept scop familiarizarea acestora cu asamblaje originale de vinuri, inclusive cele din soiurile de struguri indigene. Numele brandului propus în studio, anume Impresario, reflectă cu precizie poziționarea companiei, a cărei strategie constă în căutarea vinurilor și materialelor de vinuri puțin cunoscute publicului larg și crearea pe baza lor asamblajelor originale de cea mai înaltă calitate. La fel cum impresarul descoperă noi talente în domeniul artei, brandul Impresario găsește vinuri de primă clasă, creând niște cupaje unice. De asemenea a fost creat un logo-ul brandului cu sloganul „Professional Connoiseur”, adică „cunoscător profesionist”. Fața brandului a devenit imaginea unui om matur nobil, a cărui ochi sunt ascunși în spatele marginii pălăriei, la fel ca și un impresario, care este în spatele scenei, în timp ce discipoliisăi strălucesc pe scenă. Proiectate în studioul înscripții de image, care sunt ambele mesaje de marcă cheie – Expertly Selected și Created with Passion, Compiled with Taste sunt folosite ca elemente de design pentru jumătatea inferioară a etichetei. În general, unitatea numelui, imaginii, principalelor mesaje și principiilor de design al etichetei formează o imagine clară și completă pentru percepția brandului Impresario.