Cartea de brand – un fel de biblie a brandului. Aceasta carte de brand ar trebui sa devina principalul instrument in departamentul de marketing. Este un set complet de reguli si orientari privind utilizarea si promovarea brand-ului. Sunt prescrise, inclusiv obiectivele globale ale companiei, valorile si filozofia ei. Avind in fata cartea de brand, fiecare angajat al companiei poate primi o prezentare clara a brandului si a marfii de brand. Este atit de necesara?
Ginditi-va singuri, atunci cind nu exista nici o carte de brand, se intimpla urmatoarele lucruri:
- Culoarea si dimensiunea logo-ului pe cartile de vizita si foile firmei cu antet sunt semnificativ diferite;
- Noul dvs catalog este realizat intr-un mod complet necaracteristic de culori;
- Noua dvs sigla va aduce aminte de cea a concurentilor;
- La pregatirea unor noi materiale promotionale angajatii dumneavoastra inteleg rau la ce public trebuie sa-si orienteze si de ce are nevoie compania.
Cartea de brand – un angajament de pozitionare corecta si o promovarea eficienta a brand-ului pe piata. Si sa ignorati acest instrument de marketing inca nu merita.
Ce include o carte de brand?
Componenta cartii de brand in fiecare caz, se determina in mod individual, in functie de produs si sarcinile propuse. Nu e de mirare faptul ca, in timp ce o carte de brand include sute de pagini, alta nu are nici zece. Si nu-i neaparat ca, ultima carte de brand sa fie mai rea.
Principalele sectiuni ale care pot include un document:
- Istoria companiei, obiective, valori si principii;
- Publicul tinta;
- Caracteristicile produselor companiei;
- Principiile utilizarii stilului firmei;
- Principiile identitatii corporative;
- Modele de proiectare existente;
- Principiile de desfasurare a campaniilor publicitare;
- Si multe altele.
Agentie de branding – BRAND LOOK ofera servicii profesionale pentru dezvoltarea cartii de brand.
Смотрите также: